Kamis, 19 November 2015

Cleanse Colon Asli dan Bahan-bahan

Cleanse Colon Asli dan Bahan-bahan

Orang sering bertanya tentang nilai-nilai membersihkan kolon semula jadi dan bahan-bahan. Menurut mereka, terdapat pelbagai jenis siap ubat-ubatan yang sedia yang boleh didapati di internet yang akan membantu mereka untuk membersihkan usus mereka. Mereka juga bertanya tentang apa yang bahaya dalam mengambil julap. Jawapan kepada pertanyaan mereka adalah agak mudah. Pertama sekali julap tidak dikeluarkan untuk pembersihan kolon. Mereka pada dasarnya dihasilkan seperti penggunaan pencahar tunggal bagi masalah sembelit. Sesetengah jenis julap bekerja dengan melukis cecair daripada tisu di bahagian perut dan mereka menggunakan magnesium oksida semula sebagai bahan utama mereka.

Mereka adalah selamat untuk digunakan oleh sesiapa sahaja. Maka ada julap yang mengandungi bisacodyl yang memaksa najis oleh memerah usus untuk memaksa keluar najis. Ini dikenali sebagai perangsang pelawas dan amat keras pada usus. Berbanding dengan mereka, pembersih kolon semula jadi dan bahan-bahan yang digunakan dalam mereka benar-benar selamat dan boleh digunakan oleh sesiapa sahaja tanpa apa-apa kebimbangan sekalipun.

Kebanyakan mereka mengandungi: Cascara sagrada, Adas, kunyit, walnut, oksida magnesium (yang sama digunakan dalam sesuatu jenis julap), asid hidroklorik, sitrik dan asid (asid ini terdapat di dalam buah-buahan sitrus besar). Setiap kali anda berada di mencari untuk pembersih kolon semula jadi dan bahan-bahan, memastikan bahawa sekurang-kurangnya dua daripada bahan-bahan tersebut di atas terdapat di dalam produk yang anda beli. Ini akan memastikan bahawa anda mendapatkan bantuan daripada masalah anda tanpa risiko apa-apa sakit selepas kesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar