Kamis, 19 November 2015

Deer Velvet dan kekayaan dalam Collagen

Deer Velvet dan kekayaan dalam Collagen

Baldu rusa, ubat keajaiban perubatan berusia 2000 tahun Ubat Cina, telah memperoleh kemasyhuran global dalam tahun-tahun kebelakangan ini kerana pembangunan dan khas potensi khusus pemulihan. Ia adalah pada masa kini popular di kalangan ahli sukan dan fanatik kesihatan kerana kehadiran nutrien dan komponen operasi-meningkatkan. Banyak ahli-ahli sains dan juga kagum mengenai kapasiti perubatan. Ia boleh menyembuhkan beberapa masalah badan seperti anemia dan isu-isu bersama. Tambahan pula, ahli-ahli sains telah juga membuktikan bahawa rusa baldu Maha Luas Jenis Kolagen II.

Deer Velvet Antler

Rusa antler baldu adalah penjanaan antler paling cepat pada mamalia. Ia boleh tumbuh secepat dua sentimeter setiap hari. Ini tumbuh secara semula jadi sebagai sebahagian daripada kitaran mengawan rusa itu. Rusa antler baldu dari segi sifatnya yang banyak dengan mineral dan aneka anti-radang, imun-merangsang, anti-kanser dan unsur-unsur pertumbuhan. Oleh kerana segala isinya dalam faktor-faktor seperti, rusa baldu boleh berfungsi sebagai makanan tambahan pemakanan untuk yang memerlukan kesihatan yang optimum.

Mari kita bercakap tentang tanduk baldu ke tahap yang lebih besar. Tanduk baldu juga terkenal sebagai rusa antler rawan. Ini adalah tanduk kolektif meningkatkan rusa lelaki muda yang masih belum di peringkat pra-calcified sebelum mereka membentuk menjadi tanduk bertulang keras. Antlers boleh diraih daripada rusa lelaki sebelum dilihat. Mengambil antler tidak berbuat jahat atau membawa hasil yang merosakkan rusa kerana jika tanduk ini dibiarkan sahaja, ini akan menurunkan oleh diri mereka sendiri dan akan membangunkan tahunan.

Selain sebagai sumber kolagen, tanduk baldu terdiri daripada unsur-unsur seperti kalsium, tembaga, mangan, besi, kalium, sulfur, magnesium dan selenium. Ia tidak mengandungi protein juga, seperti kolagen dan asid amino yang penting; prostaglandin anti-radang; lipid, seperti Omega 3 dan 6 dan Glycosaminoglycans.

Ini pengkompaunan banyak faktor dalam rusa baldu menjadikannya suplemen pemakanan yang berguna dan baik yang boleh mencegah banyak penyakit dan penyakit yang berkaitan dengan penuaan serta-merta. Seperti yang dinyatakan sebelum ini, rusa baldu memang banyak dalam kolagen, satu blok bangunan yang ketara. Kolagen adalah protein semulajadi yang mengandungi hampir 33% protein badan. Kolagen boleh menyumbang kuku yang sihat, rambut, kulit, sendi dan jantung.

Penuh dalam Collagen

Kolagen adalah faktor utama protein badan dan badan kita. Ia membentuk hampir 75% daripada kulit kita. Apabila penjagaan yang sesuai dilakukan, kolagen boleh mengekalkan kulit yang bebas kedut dan licin. Ia juga boleh membantu kuku dan rambut menjadi sihat dan bersemangat.

Kolagen juga membantu membantu kerana ia mengandungi fleksibiliti, mobiliti dan keselesaan bersama. Kajian di Jerman telah menegaskan semula bahawa menggunakan makanan tambahan kolagen boleh menyebabkan kesakitan berkurangan dan kekejangan yang dikaitkan dengan artritis dan osteoporosis. Kajian klinikal lain yang dibuat di Amerika Syarikat telah mengumumkan bahawa perkembangan besar dapat dilihat di sepuluh pesakit dengan kes serius artritis selepas pelaksanaan kolagen.

Secara ringkasnya, kolagen yang terdapat dalam rusa baldu boleh memerangi prosedur penuaan semula jadi, menyokong sendi-sendi kita, meningkatkan semula pembentukan sel, membawa pada rambut, kuku dan kulit yang sihat dan membawa keselesaan dan mobiliti. Kerana ia mengekalkan kita daripada menghasilkan jerawat pada wajah kita, kolagen semula jadi boleh membantu kami kekal muda dan segar. Itu yang diucapkan, mula termasuk rusa makanan tambahan baldu pada anda hari-hari makan tabiat dan mula berasa menyegarkan dan segar dengan kulit menghidupkan semula dan menggiatkan semula badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar